Μικρές, - αγαπημένες; - φράσεις.




•~ Time goes by so fast, people go in and out of your life. You must never miss the opportunity to tell these people how much they mean to you ~• ℒℴѵℯ

。✿。..We’re usually very good at what we do. Sometimes we make mistakes. Me, for example, allowing myself to be alone with you. Ed<3

。✿。..<3"And so the lion fell in love with the lamb."
"What a stupid lamb"
"What a sick, masochistic lion"<3

。✿。.Let me be your Hero....

。✿。. i just wanna hold you....

。✿。. sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enought to break them down...

。✿。.. Μην πουλάς τρέλα, μοίρασέ την

。✿。..Μου έμαθαν να μισώ, τους έμαθα να αγαπάνε...

。✿。..Τα δικαιώματα των γυναικών, είναι καθήκοντα των ανδρών...

。✿。..When life puts you lemons, take tequila and salt!

。✿。..El mayor error del ser humano, es interar sacarse de la cabeza, aquello que no sale del corazon

。✿。..I love looking at you. I don't know why. I just do.

。✿。..Remembering the first time when i saw you <3

。✿。..Tα πάντα έχουνε νόημα αρκεί να βρίσκομαι εγώ εκεί τριγύρω!

。✿。. ♥ Αν μ'αγαπάς έχει καλώς...αν δεν μ'αγαπάς επίσης έχει καλώς...δεν σε έχω ανάγκη μπορώ να σε αγαπώ χωρίς την βοήθεια σου...έχω ελεύθερη καρδιά και της επιτρέπω να κάνει ότι θελει!

。✿。.Ι wil stand by you forever...

。✿。.Όταν οι πατημασιές στην άμμο είναι 4 ξέρεις ότι έχεις κάποιον δίπλα σου.... Aν στα δύσκολα που περνάς υπάρχουν μόνο 2 μη στεναχωριέσαι... Mπορεί ο άνθρωπος σου να σε έχει πάρει αγκαλιά στις δύσκολες αυτές στιγμές...

。✿。Οι άνδρες κυνηγούν. Οι γυναίκες ψαρεύουν.

。✿。Τίποτε δεν είναι πραγματικά σπατάλη χρόνου, όταν το απολαμβάνεις.

。✿。Η υπερβολική λύπη γελάει. Η υπερβολική χαρά κλαίει.

。✿。Τα λεφτά είναι σαν την κοπριά. Αν τα σκορπίσεις τριγύρω, κάνουν καλό. Αν τα μαζέψεις σ’ ένα σωρό, βρωμάνε απαίσια.

。✿。Ομαδική προσπάθεια σημαίνει μια ομάδα ανθρώπων που κάνει αυτό που λέω εγώ.

。✿。Στον πόλεμο της αγάπης, αυτός που το βάζει στα πόδια είναι ο νικητής.

。✿。Αν αφήσεις τους εχθρούς σου -ή και τους φίλους σου-να πιστέψουν ότι είστε ίσα κι όμοια, τότε αμέσως θα σκεφτούν ότι είναι ανώτεροι από σένα.

。✿。Όλοι ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα.

。✿。Ποτέ μην χαραμίζεις ένα ψέμα όταν η αλήθεια είναι αρκετή.

。✿。Το να διαβάζεις χωρίς να στοχάζεσαι είναι σαν να τρως χωρίς να χωνεύεις.

。✿。Μπορείς να προσποιηθείς ότι είσαι σοβαρός, αλλά δεν μπορείς να προσποιηθείς ότι είσαι αστείος.

。✿。Δεν υπάρχει μεγαλύτερη βλακεία από το να τα παίρνεις όλα κατάκαρδα.

。✿。Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου, δεν μπορεί να καταλάβει ούτε τα λόγια σου.

。✿。Το ταλέντο του ανθρώπου αναπτύσσεται μέσα στην απομόνωση, ο χαρακτήρας του όμως διαμορφώνεται μέσα στις τρικυμίες της ζωής.

。✿。Τα πάθη για τον άνθρωπο είναι ό,τι ο άνεμος για τα ιστιοφόρα. Παρόλο που μπορεί να τον καταστρέψουν, δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς αυτά.

。✿。Μη διαλέξεις ένα δρόμο χωρίς εμπόδια· πιθανότατα δεν οδηγεί πουθενά.

。✿。Είμαι πραγματικά πλούσιος διότι το εισόδημά μου είναι μεγαλύτερο από τα έξοδά μου και τα έξοδά μου είναι ίσα με τις επιθυμίες μου.

1 σχόλιο :

  1. ΄Ενας έξυπνος άντρας πρέπει να φιλάει δίχως να αγαπάει,να χωρίζει πριν τον χωρίσουν και να ξεχνάει πριν ξεχαστεί.

    Fragkos Antonis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.